Termene și condiții
I. PREAMBUL
Termenii și condițiile explicitate subsecvent se aplică atât în ceea ce privește utilizarea site-ului web și platformei Moto Corner, cât și în relația contractuală cu societatea noastră. Utilizarea site-ului și a platformei implică acceptarea fără rezerve a prezentelor dispoziții.
Site-ul web www.motocorner.ro este proprietatea societății Moto Corner SRL, persoană juridică română, cu sediul în Cluj-Napoca, str. Iugoslaviei, nr. 71, jud. Cluj, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J12/3907/2019, având cod unic de înregistrare în scopuri de TVA RO 41745127, e-mail: contact@motocorner.ro.
Prin acest document sunt stabiliți termenii și condițiile în care Utilizatorul poate accesa pagina web și platforma online www.motocorner.ro (în continuare „site-ul”). Aceste Condiții Generale de Vânzare sunt aplicabile tuturor vânzărilor de Produse încheiate la distanță prin intermediul Site-ului și reglementează vânzările la distanță în conformitate cu reglementările naționale și europene în vigoare pe această temă, inclusiv Directiva europeană nr. 2011/83 UE privind drepturile consumatorilor.
Accesul și utilizarea site-ului se fac sub autoritatea acestor reguli, în termenii și condițiile stipulate mai jos. Utilizarea site-ului, logarea și accesul la servicii presupun implicit acceptarea acestor termeni și condiții, cu toate consecințele care decurg din acest fapt. În cazul în care nu sunteți de acord cu orice clauză a prezentului document, aveți obligația de a părăsi acest site și de a nu vă angaja în niciun demers contractual de cumpărare a vreunor bunuri comercializate, în caz contrar societății noastre neputându-i fi angajată răspunderea civilă contractuală sau delictuală.
Societatea Moto Corner SRL își rezervă dreptul de a revizui termenii și condițiile de utilizare prin actualizarea acestei pagini în orice moment și fără o notificare prealabilă a utilizatorilor, în mod unilateral. Prin vizitarea periodică a acestei pagini puteți lua la cunoștință de orice modificare survenită cu privire la termeni și condiții. Utilizatorul este unic răspunzător de cunoașterea și acceptarea termenilor și condițiilor actualizate. În caz de neconformare, ne rezervăm dreptul de a bloca accesul sau de a apela la orice alte prevederi relevante din legislația în vigoare.
Condițiile de vânzare aplicabile sunt cele în vigoare la data transmiterii comenzii de cumpărare pentru un produs de către Client. Înainte de a continua achiziționarea de produse prin intermediul site-ului, clientul este obligat să citească cu atenție acești termeni și condiții de vânzare, puse la dispoziție în secțiunea „termeni și condiții” a site-ului. Se înțelege că executarea comenzii de cumpărare prin intermediul site-ului implică cunoașterea totală și absolută a acestor Condiții generale de vânzare și acceptarea deplină a acestora. Un link către acestea este disponibil pe pagina fiecărui produs comercializat.
Acest website este disponibil doar pentru persoanele fizice sau juridice care pot încheia contracte valabile în conformitate cu legislația aplicabilă sau care se află deja în relații contractuale cu Moto Corner SRL. Website-ul și serviciile oferite prin intermediul acestuia nu sunt destinate minorilor care nu pot încheia acte juridice translative de proprietate.
Site-ul www.motocorner.ro poate fi folosit exclusiv pentru uz personal, necomercial și cu condiția respectării dreptului de proprietate intelectuală. Pentru informații legate de prelucrarea datelor cu caracter personal ale clienților, vă rugăm să consultați conținutul politicii de confidențialitate.
Societatea Moto Corner SRL și dumneavoastră acționează în calitate de contractori independenți și nicio agenție, parteneriat, relație angajat - angajator nu este urmărită și nu se va crea prin utilizarea acestui website.
Societatea Moto Corner SRL își rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu clienții care au în istoricul colaborării livrări refuzate.
II. DEFINIȚII ȘI TERMENI
Utilizator – persoana fizică/juridică care are sau obține acces la site, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Moto Corner SRL (electronic, telefonic etc.) sau identificat prin orice altă modalitate.
Vânzător – Societatea Moto Corner SRL
Client – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site sau care plasează o comandă și care, prin finalizarea procesului de înregistrare a Contului sau a finalizării comenzii, după caz, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.
Cumpărător – persoana fizică/persoana juridică sau orice entitate juridică care plasează o Comandă
Cont – secțiunea din Site care poate fi accesată introducând adresa de e-mail și o parolă și care permite transmiterea comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul acestuia în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Produse, etc.). Clientul/Utilizatorul se va asigura ca toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate
Conținut - toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic
Favorite – secțiune din Cont care permite Clientului să își salveze produsele și colecțiile preferate
Coșul meu – secțiune din Cont care permite Clientului să adauge Produse sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Produselor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora din Site
Nivel de preț – grupa de preț în care se încadrează produsul, stabilită în funcție de categoria de produse. Modul de stabilire a nivelului de preț este menționat în text, în cadrul fiecărei categorii
Consilier (Consultant) de vânzări – salariat al Moto Corner SRL care are ca atribuții prelucrarea comenzii după plasarea ei de către Cumpărător.
III. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic și/sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail).
Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă, va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată, dacă este cazul.
Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
IV. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător.
Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Moto Corner SRL. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al societății noastre, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus-menționate.
În timpul utilizării website-ului și a serviciilor sale, dumneavoastră, în calitate de Utilizator, vă angajați să respectați legile în vigoare și să nu desfășurați activități de tip cracking, hacking sau altele similare, care pun în pericol buna funcționare a website-ului, a serverului, securitatea informațiilor etc., vă angajați să nu modificați, copiați, transmiteți, afișați, publicați, reproduceți, creați produse derivate sau să vindeți orice fel de informații sau servicii obținute prin intermediul website-ului, vă angajați să suportați orice costuri adiționale legate de utilizarea website-ului, cum ar fi cele solicitate de furnizorii de servicii telefonice și de servicii internet sau pierderi financiare rezultate prin folosirea neautorizată a contului utilizat pentru tranzacții sau achiziții prin acest website.
Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
Moto Corner SRL poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către aceasta sau de către oricare alt terț cu care Moto Corner SRL are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
Toate tarifele aferente produselor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
În condițiile prevăzute de lege, prețul Bunurilor electronice afișat pe Site, include Taxa de timbru verde. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită detalii cu privire la suma exactă adăugată la prețul Bunului, acesta va contacta Departamentul de vânzări al Moto Corner SRL.
În cazul plăților online, Vânzătorul nu este și nu poate fi responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
V. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia.
VI. COMANDA PE SITE
Comandare Produse
Pentru a plasa o comandă, Utilizatorul (Cumpărătorul) adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului „Adaugă în coș” sau a unui similar. În coșul de cumpărături poate fi revăzută lista produselor selectate (butonul „Vezi detalii coș”) și Utilizatorul poate actualiza cantitatea sau să renunțe la unul, mai multe sau la toate produsele selectate.
Un Produs și/sau un Serviciu adăugat în Coșul Meu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Produs/Serviciu în Coșul Meu neurmată de finalizarea Comenzii nu atrage după sine înregistrarea acelei Comenzi și nici rezervarea Produsului/Serviciului.
Detalii de facturare și livrare comandă
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate pe Site și în fiecare Comandă și includ TVA și alte taxe aplicabile. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Produsele și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii care conține Produse și/sau Servicii, precum şi pentru orice alte plăți aferente Comenzii, în Contul de client și/sau prin e-mail, dar și conform prevederilor legale conform RO e-Factura. Vânzătorul nu are obligația de a trimite Cumpărătorului factura în format tipărit în coletul în care livrează Produsele.
Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
După adăugarea produselor dorite în coș, se apasă butonul „Finalizează comanda”, se completează datele de facturare, dacă nu au fost deja completate și se aleg modalitatea de livrare dorită și modalitatea de plată.
Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Finalizează comanda”. La scurt timp după apăsarea acestui buton, veți primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.
Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului prin e-mail, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă și fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, dacă Clientul refuză să achite valoarea Comenzii și/sau dacă Clientul a furnizat date incomplete, neadevărate sau incorecte care fac imposibilă livrarea Comenzii. De asemenea, Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula Comenzile care privesc Produse și/sau Servicii afișate pe Site ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă prețuri evident eronate/derizorii (prețuri care pot fi, în mod rezonabil, apreciate ca eronate/derizorii de către consumatorul mediu), cu consecința restituirii întregii sume plătite de Cumpărător în considerarea comenzilor anulate, dacă este cazul, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice (conform art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative).
Finalizarea de către Client a Comenzii implică acceptarea de către acesta a obligației de a face plata preţului Produselor/Serviciilor şi a costurilor de livrare, despre al căror cuantum Clientul este informat înainte de confirmarea Comenzii.
Cumpărătorul poate opta în momentul plății pentru:
- plata cu cardul bancar: datele confidențiale ale cardului de credit (numărul cardului, titularul datei de expirare, codul de securitate) sunt criptate și astfel transmise managerului de plăți. Prin urmare, Vânzătorul nu are niciodată acces și nu stochează datele cardului de credit utilizat de Client pentru a plăti Produsele, nici măcar în cazul în care se procedează la fel pentru salvarea Cardurilor de Credit, cu excepția datelor referitoare la titularul acestuia;
- plata ramburs: prin alegerea acestei metode, plata se face către Curier la livrarea produsului;
- transfer bancar: în timpul procedurii de cumpărare, este posibil să selectați transferul bancar ca metodă de plată. IBAN-ul care va fi utilizat pentru efectuarea transferului este indicat în e-mailul de confirmare a comenzii, cât și în pagina intermediară acestei modalități de plată. Odată ce a fost încasată contravaloarea comenzii, se emite factura fiscală aferentă, iar bunurile vor fi expediate.
Condiții de livrare
Produsele sunt livrate la adresa indicată de Client în Comandă, prin curier. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica modalitățile de livrare a Comenzilor sau de a adăuga noi modalități de livrare.
Pentru livrarea prin curier, manipularea produselor de la vehiculul de transport și până la destinație intră în sarcina clientului. Așadar, nu intră în sarcina livrătorului descărcarea, transportul și manipularea produselor până în casă sau în scara blocului.
Costurile de livrare sunt suportate integral de către Client și sunt evidențiate separat în secțiunea “Coșul Meu” şi în Comandă.
Termenele de livrare
Termenul estimat de livrare este de maximum două săptămâni din momentul confirmării ferme a comenzii de către operatorul de vânzări (prin telefon și/sau mesajul de facturare). Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționarii în contul bancar al vânzătorului a plății integrale.
Termenul de livrare depinde de disponibilitatea fizică a produsului. Informația despre stoc este vizibilă în pagina fiecărui produs și se actualizează periodic. Statusul poate fi afișat în variantele prezentate mai jos:
• În stoc: produsul se află în stoc, într-o cantitate pe care o considerăm ca suficientă pentru ritmul de vânzare;
• În stocul furnizorului: termenul de livrare comunicat poate suferi modificări, apreciindu-se un termen mediu de două săptămâni. În măsura în care se preconizează întârzieri, clientul va fi notificat;
• Lipsă stoc: produsul nu se află în stoc.
Dacă informațiile de facturare și livrare furnizate de Cumpărător sunt eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. În limita disponibilității, vom încerca să contactăm Cumpărătorul pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. În cazul în care nu primim niciun semn din partea Cumpărătorului în 24 de ore, ne rezervăm dreptul de a anula comanda, culpa revenind în exclusivitate Cumpărătorului pentru neîndeplinirea condițiilor esențiale pentru finalizarea comenzii.
Verificarea coletului la livrare
În cazul în care numărul coletelor diferă de cel specificat în documentele de transport sau coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, recomandăm Cumpărătorului să refuze recepția lor și să solicite curierului redactarea unui proces-verbal constatator în prezența acestuia. În plus, rugăm Cumpărătorul să ne semnaleze acest incident în ziua livrării telefonic sau prin e-mail. Orice reclamație ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerată nulă și nu va putea fi luată în considerare.
În cazul în care coletul prezintă deteriorări ușoare ale ambalajului sau nu prezintă nicio deteriorare, dar conține mărfuri casabile, sfătuim Cumpărătorul să solicite în mod obligatoriu verificarea conținutului coletului. În cazul în care produsul este afectat, se refuză recepția coletului și se redactează procesul verbal constatator în prezența curierului. Dacă produsul este afectat și nu există nicio mențiune/observație pe borderoul curierului sau niciun proces verbal încheiat cu agentul, produsul nu va putea fi schimbat, returnat și nicio sumă nu poate fi rambursată.
În cazul în care livrătorul refuză întocmirea procesului-verbal, Cumpărătorul este rugat să ne anunțe cât mai repede (prin telefon sau email) în termen de maximum o oră pentru a verifica situația intervenită. Reclamațiile ulterioare termenului de o oră nu vor putea fi luate în considerare.
Condiții speciale de livrare
Pe durata livrării pot interveni factori externi care pot produce întârzieri independent de voința noastră sau a curierului: condiții meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. În momentul în care vom avea cunoștință despre apariția acestor cazuri, vă vom informa cât de curând posibil despre situația expediției.
VII. RETURUL PRODUSELOR
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online și alte produse pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vânzătorului.
Dacă Produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut sau nu mai poate fi vândut ca nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă, produsul este deteriorat), vânzătorul are dreptul de a solicita o sumă de bani necesară pentru readucerea produsului în stadiul inițial, după caz sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Clientului, produsul poate fi reexpediat către acesta din urmă, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Client. Această sumă se reține de Vânzător din prețul Produselor care trebuie restituit Clientului și se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit de Client.
Contravaloarea sumei care se reține din prețul Produsului va fi comunicată Clientului după recepționarea Produselor returnate. Dacă returul este acceptat, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un produs identic. În cazul în care un produs identic nu se mai află în stoc sau nu poate fi adus, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrală a valorii produsului.
Dacă se agreează înlocuirea cu un alt produs, în cazul în care produsul este mai scump, Cumpărătorul va plăti diferența, iar dacă valoarea produsului înlocuitor este mai mică, Cumpărătorul va primi rambursarea parțială corespunzătoare.
În cazul în care Cumpărătorul dorește returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu înainte ca produsul returnat să ajungă la Moto Corner SRL (conform art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative).
Situații de retur:
Renunțarea la produsul achiziționat (Renunțarea la cumpărare)
Notificarea de retur se face în scris la adresa de e-mail indicată mai sus în termen de 14 zile calendaristice începând din ziua în care Cumpărătorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de Cumpărător, intră în posesia fizică a produsului (conform art. 9 din OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative) sau:
(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, întră în posesia fizica a ultimului produs;
(îi) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, întră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;
(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, întră în posesia fizica a primului produs.
Cumpărătorul care renunță la cumpărare în condițiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art. 14 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative). Produsul va fi trimis prin curier de către Cumpărător la adresa indicată de Vânzător.
Produsele se trimit Vânzătorului în starea în care au fost primite, în cutia originală, cu toate accesoriile, consumabilele și produsele cadou aferente, împreună cu o copie după factura și certificatul de garanție în original. Renunțarea la cumpărare nu va fi acceptată în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vânzător a stării nevandabile a acestora ori a lipsei oricărui document solicitat.
Dacă renunțarea la cumpărare este aprobată, Vânzătorul va returna contravaloarea produselor la care Cumpărătorul a renunțat în maximum 14 zile calendaristice de la data primirii notificării de retragere din prezentul contract, dar nu înainte de a recepționa produsul respectiv (conform art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative). Suma va fi rambursată prin ordin de plată în contul clientului. Eventualele taxe de transport și de manipulare, aferente comenzii inițiale, nu se returnează.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Produselor sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care Vânzătorul nu a preluat Produsele el însuși sau prin curierul său (se va lua data cea mai recentă).
În cazul în care, în urma returului, Vânzătorul constată o diminuare a valorii produsului datorată manipulării, va percepe Clientului o taxă de resigilare. Pentru a evita aceasta situație, Cumpărătorul este sfătuit să supra-ambaleze produsul și cutia originală într-un alt ambalaj, pentru a le proteja cât mai bine.
Următoarele produse nu beneficiază de dreptul de renunțare, așa cum reiese din dispozițiile art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative:
• Produsele aprovizionate conform specificațiilor Cumpărătorului, pe baza de comandă specială de la diferiți furnizori și/sau din diferite țări;
• Produse identice achiziționate și desigilate (peste două bucăți);
• Produse care prezintă urme de deteriorare (zgârieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum;
• Produse care prezintă seriile complet sau parțial șterse, urmele unor șocuri electrice;
• Produsele fără ambalajul original complet în care a fost livrat sau fără certificate de garanție în original.
De asemenea, în mod special nici următoarele produse nu beneficiază de dreptul de returnare:
• Orice produs care are în componența sa lichide alterabile, chiar dacă nu au fost desfăcute, întrucât nu vor putea fi aduse în starea inițială și comercializate;
• Acumulatori și/sau baterii activate sau care au fost cuplate la sistemul electric al vehiculului ori care au urmat chiar și un început de ciclu de formatare, întrucât nu mai pot fi aduse în starea inițială;
• Anvelope/pneuri care au fost montate deja pe jantă sau care au început acest demers, chiar dacă nu a fost finalizat. Moto Corner SRL nu își asumă răspunderea pentru pneuri comandate greșit din cauza indicării greșite de către Client/Cumpărător a dimensiunilor aferente. În situația în care societatea noastră a expediat în mod eronat o anvelopă având alte dimensiuni, returul va fi acceptat doar dacă aceasta nu a început procedura montării pe jantă și doar dacă nu i s-a dezlipit autocolantul original, revenind în sarcina exclusivă a Cumpărătorului obligația de a verifica dimensiunile anvelopei comandate;
• Cagule și/sau alte elemente textile, care au fost desigilate care, din motive de igienă, nu pot fi înlocuite.
Livrare eronată
În cazul livrării în altă cantitate sau a unui alt produs, Cumpărătorul trebuie să semnaleze incidentul Vânzătorului în maximum 24 de ore de la recepția efectivă pentru a putea returna produsul. În acest caz, transportul și manipularea sunt gratuite pentru client. Recomandăm Cumpărătorului ca, în caz de livrare greșită, să sune imediat la numărul de telefon de pe site.
Produsele se vor returna în starea în care au fost primite, în ambalajul original, cu toate accesoriile, consumabilele și produsele cadou aferente, împreună cu o copie după factura și certificatul de garanție în original. Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vânzător a stării nevandabile a acestora ori a lipsei oricărui document solicitat.
VIII. DREPTUL DE PROPRIETATE
Conținutul site-ului, incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Moto Corner SRL, fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
Clientului/Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Moto Corner SRL, includerea oricărui conținut în afara site-ului, decât cu acordul scris expres și anterior acestor operațiuni al Moto Corner SRL.
În cazul în care Moto Corner SRL conferă Clientului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea Moto Corner SRL pentru respectivul Client/Utilizator sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
Niciun conținut transmis către Client sau Utilizator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Moto Corner SRL și/sau al angajatului/prepusului angajat Moto Corner SRL care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.
IX. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat ca a luat cunoştinţă de faptul că îşi vă pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;
- furnizarea de Bunuri și/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumpărător;
- furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
X. ÎNCETAREA VÂNZĂRII ONLINE
Vânzătorul are dreptul, în orice moment, să modifice, să suspende sau să înceteze comercializarea online a Produselor și/sau Serviciilor, parțial sau în totalitate, temporar sau permanent, cu sau fără notificare prealabilă. Comenzile valabil confirmate de către Vânzător, anterior operațiunilor de modificare, suspendare sau încetare dispuse, vor fi în mod corespunzător executate de Vânzător.
XI. CONFIDENȚIALITATE
Informațiile de orice natură furnizate de către Utilizator vor rămâne în proprietatea Moto Corner SRL.
Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Utilizator cu privire la comandă fără consimțământul prealabil scris al Moto Corner SRL.
Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Moto Corner SRL acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Moto Corner SRL să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste idei, concepte, sugestii, know-how-uri sau tehnici pe care le-ați trimis prin intermediul Site-ului. Moto Corner SRL nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.
Prin înscrierea în baza de date a Moto Corner SRL, Utilizatorul își oferă consimțământul expres, în limitele legislației în vigoare, de a fi contactat de către terți, parteneri ai Moto Corner SRL: furnizori de servicii de marketing, alți furnizori de servicii; agenții de stat, guvernamentale sau asociații din domeniul asigurărilor, atunci când legislația specifică prevede acest lucru; alte companii cu care Moto Corner SRL poate dezvolta programe comune de ofertare pe piață a Bunurilor și/sau a Serviciilor, etc. În măsura în care nu dorește să consimtă în acest sens, este necesară informarea de îndată la adresa de e-mail indicată a Moto Corner SRL.
XII. GARANȚII
Toate Produsele comercializate de către Moto Corner SRL beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Dacă există excepții de la acestea, sunt specificate expres în cadrul paginii respectivului produs.
Pentru o corectă comunicare a certificatului de garanție aferent Bunului din Comandă, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și să acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
XIII. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII PRODUSELOR
Proprietatea asupra Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).
XIV. RĂSPUNDERE
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte le poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
Ulterior creării Contului utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului.
Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificați oricând de către Moto Corner SRL, aceștia fiind opozabili Clienților/ Utilizatorilor/Cumpărătorilor de la data afișării în Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din Site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.
Informațiile afișate pe site au scop informativ, proprietarul site-ului neasumându-și responsabilitatea pentru acuratețea sau caracterul complet al acestora.
Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru pagube directe, indirecte, situații accidentale sau alte pierderi intangibile rezultând din: comportamentul utilizatorilor, imposibilitatea accesării site-ului, acces neautorizat la datele clientului, acțiuni ale unei terțe părți asupra serviciilor site-ului, în situații de neglijență sau infracțiuni, neîndeplinirea unei comenzi, deteriorarea produsului în timpul transportului sau orice alta problemă de natura tehnică.
În timpul livrării produselor către cumpărător, nu suntem răspunzători pentru întârzierea și integritatea coletelor livrate prin firme de curierat.
Vânzătorul depune eforturi pentru informarea corectă a clientului, despre caracteristicile, prețurile produselor și serviciilor afișate pe site. Ne rezervăm dreptul de a anula comenzile la produsele cu prețuri derizorii, rezultate din greșeli de tipărire.
Nu se oferă garanția satisfacerii cerințelor, prin cumpărarea unui produs sau serviciu de pe site.
Nu ne asumăm răspunderea pentru modificarea, întreruperea sau suspendarea site-ului Moto Corner SRL, ori pentru situaţiile în care contul/cardul a fost pierdut, furat sau nu funcționează temporar.
XV. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE CUMPĂRĂTORULUI
Clienții au dreptul de a utiliza paginile site-ului exclusiv pe propria răspundere, să-și creeze un cont, să modifice sau să șteargă acest cont din motive specifice, să comande produse, respectând Termenii și condițiile acestuia.
La crearea unui cont sau la efectuarea unei comenzi, potențialul compărător(utilizatorul) este obligat să nu furnizeze informații și date personale false, să nu înstrăineze contul și mai ales parola.
Reclamațiile sunt acceptate doar la adresele de e-mail menționate în pagina de contact. Reclamațiile se vor soluționa în termen de maximum 30 de zile.
Cumpărătorul poate notifica vânzătorul pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale.
XVI. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal este un angajament pe care Moto Corner SRL îl consideră fundamental, astfel că vom dedica toate eforturile necesare pentru ca prelucrarea datelor dumneavoastră să fie în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu oricare altă legislație ce se aplică pe teritoriul României. Prin prezentul document vă informăm despre modalitatea în care colectăm, cum utilizăm, transferăm și protejăm datele cu caracter personal atunci când există o interacțiune cu Moto Corner SRL în legătură cu produsele și serviciile noastre, atât fizic în magazine, cât și prin site-ul nostru web www.motocorner.ro.
Ne rezervăm dreptul de a modifica și actualiza în mod periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a include orice modificări ale modalității de prelucrare a datele dumneavoastră cu caracter personal sau pentru a include modificări legale. În cazul unei modificări, vom actualiza și afișa pe website-ul nostru cea mai recentă versiune modificată a Politicii de Confidențialitate, de aceea vă încurajăm să verificați frecvent conținutul acestei Politici de Confidențialitate.
În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator când prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal.
Categorii de date cu caracter personal pe care le prelucrăm
Noi colectăm datele dvs. cu caracter personal în mod direct de la dumneavoastră, așadar aveți un control asupra informației pe care doriți să ne-o oferiți.
Datele sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal nu fac obiectul nostru de colectare și de prelucrare, deci nu le colectăm și nu le prelucrăm, la fel și date ale minorilor, nu dorim să la colectăm nici să le prelucrăm.
Categoriile de date personale pe care le colectăm de la dvs. sunt următoarele:
• Numele și Prenumele;
• E-mail-ul;
• Numărul de telefon;
• Adresa de facturare;
• Adresa de livrare (dacă diferă de adresa de facturare);
• Detaliile de plată;
• Date care fac referire la modul în care dumneavoastră utilizati website-ul Moto Corner SRL (de exemplu: comportament, lista de preferințele (wishlist), obișnuințele dumneavoastră de cumpărare) pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dumneavoastră;
• Alte categorii de date pe care dumneavoastră le oferiți direct în momentul creării contului de utilizator pe site, sau în contextul efectuării unei comenzi prin intermediul site-ului sau prin oricare altă modalitate ca urmare a utilizării site-ului.
Dacă vă creați contul de utilizator înainte de finalizarea comenzii unui produs pe site, site-ul va solicita să introduceți adresa dumneavoastră de e-mail iar în baza acesteia va fi creat automat un cont.
Dacă nu ajungeți să finalizați comanda pe site, contul nu va fi creat, va fi șters automat, iar adresa dumneavoastră de e-mail și celelalte date furnizate nu vor fi stocate.
Dacă aveți calitatea doar de vizitator al site-ului, vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le furnizați în următoarele moduri:
• În mod direct atunci când utilizați site-ul, prelucrăm datele pe care le introduceți în secțiunea de contact, dacă ne contactați prin această modalitate.
• În mod indirect, prelucrăm date precum: browser-ul folosit pentru navigare, durata navigării, adresa dumneavoastră de IP, istoricul căutărilor, limba și paginile din site vizualizate, sistemul de operare folosit, secvența de click-uri către, de la și prin site-ul nostru, URL-uri complete, informațiile sau produsele pe care le-ați vizualizat/căutat, frecvența vizitelor pe anumite pagini, durata acestora, informații cum ar fi derularea, trecerile cu mouse-ul și click-urile privind interacțiunea cu paginile din site, alte date despre comportamentul dumneavoastră ca utilizator al site-ului.
Scopurile și temeiurile prelucrării
Pentru prestarea serviciilor strict în beneficiul dvs., prelucrarea datelor dumneavoastră în scopurile prevăzute mai jos stă la baza contractului încheiat între dumneavoastră ca și Utilizator/Cumpărător/Client și Moto Corner SRL, ce este definit în cuprinsul Termenilor și Condițiilor. Pentru punerea în execuție a acestui contract sunt necesare datelor dumneavoastră cu caracter personal. Dacă există un refuz din partea dumneavoastră cu privire la furnizarea datelor, acest lucru poate avea drept consecință imposibilitatea derulării raporturilor contractuale dintre Moto Corner SRL și dumneavoastră. Astfel, în acest scop general avem nevoie de aceste date, după caz, pentru:
• Crearea și, ulterior, administrarea contului pe site-ului www.motocorner.ro;
• Prelucrarea comenzilor care includ validarea, preluarea, facturarea și expedierea acestora;
• Soluționarea oricărei probleme/reclamații/plângeri și de orice natură cu referire la o comandă, la bunurile sau la serviciile achiziționate sau soluționarea anulării acestora;
• Returnarea produselor în conformitate cu prevederile legale;
• Rambursarea contravalorii produselor în conformitate cu prevederile legale;
• Asigurarea serviciilor de suport clienți cu privire la comenzile dumneavoastră sau cu referire la bunurile și serviciile Moto Corner SRL și oferirea de răspunsuri la întrebările și solicitările dumneavoastră.
Pentru îmbunătățirea serviciilor pe care vi le oferim putem colecta și prelucra anumite informații cu referire la comportamentul dumneavoastră de Cumpărător/Utilizator/Client sau vă putem invita să răspundeți la anumite analize de satisfacție ca urmare a finalizării unei comenzi sau a derulării contractului încheiat. Pentru a vă oferi cea mai bună experiență de cumpărare online pe site-ul Moto Corner SRL, aceste activități sunt întemeiate pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna atenția îndreptată ca drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale să nu fie afectate.
Pentru activități de marketing vă putem trimite orice tip de mesaj pentru comunicarea la distanță de tipul e-mail/SMS/telefonic care poate conține informații generale și/sau tematice, informații cu privire la oferte sau promoții, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat anterior din site, informații referitoare la produsele pe care le aveți adăugate în contul dumneavoastră la secțiunea “Cont/Coșul meu” sau la secțiunea “Contul meu/Favorite (Wishlist)” informații referitoare la produsele pentru care ați arătat interes să le achiziționați, precum și alte informații comerciale cum ar fi sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate în funcție de comportamentul dumneavoastră pe care îl aveți pe site-ul web. Pentru a vă pune la dispoziția dumneavoastră astfel de informații de interes, putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dumneavoastră de Cumpărător/Utilizator/Client cum ar fi: produsele vizualizate în site, cele adăugate în secțiunea ”Contul meu/Favorite(Wishlist)” pentru a vă crea un profil. Depunem toate eforturile pentru a ne asigura întotdeauna că aceste prelucrări de date se efectuează cu respectarea libertăților și drepturilor dumneavoastră și că deciziile pe care le luați în baza acestora nu au efecte legale asupra dumneavoastră.
În cele mai multe cazuri, facem comunicările de marketing în baza consimțământului dumneavoastră exprimat în prealabil. Vă puteți schimba opțiunea și retrage consimțământul în orice moment, prin:
• Accesarea link-ului de “Dezabonare” pe care îl găsiți în cadrul mesajelor primite de la noi
• Dezactivarea bifei ”Sunt de acord să primesc informații comerciale” în secțiunea ”Contul meu/Detalii cont”
• Contactarea directă folosind detaliile de contact descrise în site
• Trimiterea unui SMS care să conțină cuvântul “Dezabonare” la numărul de telefon din secțiunea “Contact” din site.
Pentru cât timp păstrăm și prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal
În general, vom stoca datele dumneavoastră cu caracter personal atât timp cât aveți un cont în site-ul Moto Corner SRL. Moto Corner SRL va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal atât timp cât este necesar pentru realizarea scopurilor de prelucrare ce au fost menționate mai sus.
Dacă sunteți Client, vom prelucra datele dumneavoastră pe toată durată de desfășurare a raporturilor contractuale și, ulterior, conform obligațiilor legale care sunt în sarcina societății Moto Corner SRL. Pentru comenzile din site datele dumneavoastră personale, dintre cele care sunt cuprinse în documentele financiar-contabile sau în documente care se anexează documentelor financiar-contabile, vor fi păstrate 10 ani conform dispozițiilor art. 38 din Anexa 1 la Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, emis de Ministerul Finanțelor Publice și nu vor fi accesate în niciun alt scop decât scopul legal pentru care sunt arhivate. După 10 ani aceste date vor fi distruse.
Dacă sunteți client și doriți să exercitați ștergerea contului de utilizator din site, trimiteți un email la adresa de e-mail indicată. Moto Corner SRL interpretează această acțiune ca opțiune a dumneavoastră și de dezabonare de la primirea de comunicări comerciale pe care vi le trimitem pentru a vă informa cu privire la produsele și serviciile oferite prin intermediul site-ului și nu veți mai primi nicio notificare în acest sens.
Dacă solicitați să vă ștergeți contul, iar pe acest cont se află minim o comandă activă ce trebuie onorată, solicitarea de ștergere a contului se va putea înregistra numai după onorarea comenzii, livrarea produselor și finalizarea tuturor comenzilor active.
Transmiterea datele dumneavoastră cu caracter personal
Moto Corner SRL nu vinde și nu închiriază datele dumneavoastră cu caracter personal. Totuși, pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dumneavoastră către următoarele categorii de destinatari numite, în caz că este necesar, ca fiind persoane împuternicite de Operator:
• furnizorilor de servicii de curierat;
• furnizorilor de servicii de plată sau bancare;
• furnizorilor de hosting, companii IT.
Aceste persoane împuternicite sunt obligate prin contract să păstreze confidențialitatea și să le folosească în scopul exclusiv pentru care acestea le sunt furnizate.
Dacă este necesar, pentru apărarea unui interes legitim, în cazul în care ne revine o obligație legală, putem să divulgăm anumite date cu caracter personal către autoritățile publice centrale sau locale.
Transferarea datele cu caracter personal
Datele dumneavoastră cu caracter personal pe care ni le furnizați pot fi transferate în afara teritoriului României în Uniunea Europeană.
Drepturile pe care le aveți
În calitatea dumneavoastră de persoană vizată, aveți o serie de drepturi cu privire la datele cu caracter personal pe care le deținem și vi le puteți exercita.
Aceste drepturi includ:
• dreptul de retragere a consimțământului;
• dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale;
• dreptul de acces asupra datelor;
• dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete;
• dreptul de ștergere;
• dreptul la restricționarea prelucrării în anumite condiții;
• dreptul de a transmite datele pe care le avem despre dumneavoastră către alt operator;
• dreptul de a vă opune prelucrării datelor;
• dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
• dreptul de depune o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere.
XVII. LITIGII
Orice litigiu apărut între Cumpărător și Societate va fi soluționat pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată române competente general, material și teritorial de la sediul MOTO CORNER SRL.
XVIII. FORȚA MAJORĂ
Niciuna din părți (Vânzătorul/Clientul) nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui eveniment de forță majoră. Forță majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului parților și care nu poate fi evitat.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
XIX. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA
Prezentul Contract este supus legii române.
XX. PROTECȚIA CONSUMATORULUI
Cum faceți o reclamație? Urmăriți indicațiile de pe pagina oficială a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului: http://www.anpc.gov.ro/index.php.
Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislația privind protecția consumatorilor.