Ulei de motor High-Performance fabricat prin tehnologie de sinteză. Asigură gradul maxim de performanţă şi protejează motorul în orice condiţii de funcţionare. O lubrifiere optimă, curăţenia excepţională a motorului, valorile de frecare excelente şi uzura redusă sunt de la sine înţelese, la fel ca uşurinţa manevrelor de ambreiere, debreiere şi cuplare. Testat pentru sisteme cu catalizator.
Proprietăți:
- Testat pentru utilizarea cu convertoare catalitice
- Curățenia remarcabilă a motorului
- Protecție excelentă la uzură
- Stabilitate mare la forfecare
- Lubrifiere optimă în condiții extreme de funcționare
- Stabilitate optimă la îmbătrânire
- Potrivit în special pentru ambreiaje umede
- Garantează un consum redus de ulei
Clasificări și specificaţii: API SN PLUS ∙ JASO MA2
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE (ulei motor) 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,860 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 96,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,6 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -25°C (CCS) <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 158 DIN ISO 2909
Punct de curgere -36°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare (Noack) 10 % ASTM D 5800-08 Method B
Punct de aprindere 238 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 7,6 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 0,8 g/100g DIN 51575
Culoare (ASTM) L2,5 DIN ISO 2049
Domenii de aplicare:
- Dezvoltat special pentru motoarele în 4 timpi cu răcire pe aer şi pe apă, care se utilizează în condiţii extreme offroad.
- Pentru utilizarea în regim de funcţionare sportiv. Adecvat pentru motociclete enduro, motocross, quad, SxS şi snowmobile cu şi fără ambreiaj umed.
Aplicație: Trebuie respectate toate instrucțiunile producătorilor motoarelor.
Notă: Are eficiență optimă numai atunci când produsul este utilizat ca atare (adică neamestecat).