Ulei de motor High-Performance complet sintetic. Asigură gradul maxim de performanţă şi protejează motorul în toate condiţiile de funcţionare. O lubrifiere optimă, curăţenia excepţională a motorului, valorile de frecare excelente şi uzura redusă sunt de la sine înţelese, la fel ca uşurinţa manevrelor de ambreiere, debreiere şi cuplare. Astfel este sporită bucuria condusului. Catalizator testat. Testat pe circuite.
Proprietăți:
- Stabilitate mare la forfecare
- Stabilitate optimă la îmbătrânire
- Lubrifiere optimă în toate condițiile de funcționare
- Testat pentru utilizarea cu convertoare catalitice
- Potrivit în special pentru ambreiaje umede
- Garantează un consum redus de ulei
- Protecție excelentă la uzură
Specificații şi aprobări:
API SN Plus, JASO MA2
Date tehnice:
Clasa SAE (ulei motor) 10W-50 SAE J300
Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 124,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 18,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C (CCS) <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 165 DIN ISO 2909
Punct de curgere -39°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare (Noack) 4,5 % CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 7,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 0,8 g/100g DIN 51575
Culoare (ASTM) L2,0 DIN ISO 2049
Domenii de utilizare:
- Dezvoltat pentru motoare în 4 timpi cu răcire pe aer şi pe apă, supuse unor condiţii de funcţionare de la normale la extreme.
- Pentru utilizarea în regim de funcţionare sportiv.
- Adecvat pentru motoare cu și fără ambreiaj umed.
Mod de utilizare: Se vor respecta indicaţiile de utilizare ale producătorilor de motoare.
Nota: Eficienta maximă doar în stare neamestecată.