Ulei de motor High-Performance fabricat prin tehnologie de sinteză. Asigură gradul maxim de performanţă şi protejează motorul în orice condiţii de funcţionare. O lubrifiere optimă, curăţenia excepţională a motorului, valorile de frecare excelente şi uzura redusă sunt de la sine înţelese, la fel ca uşurinţa manevrelor de ambreiere, debreiere şi cuplare. Testat pentru sisteme cu catalizator.
Proprietăți:
- Garantează un consum redus de ulei
- Stabilitate mare la forfecare
- Rezistenta mare la uzura
- Stabilitate optimă la îmbătrânire
- Lubrifiere optimă în toate condițiile de funcționare
- Curățenia remarcabilă a motorului
- Testat pentru utilizarea cu convertoare catalitice
- Potrivit în special pentru ambreiaje umede
Specificații şi aprobări: API SL ∙ JASO MA2
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE (ulei motor) 15W-50 SAE J300
Densitate la 15°C 0,870 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 140 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 18,3 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -25°C (MRV) <= 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -20°C (CCS) <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 145 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,7 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -30°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare (Noack) 10,6 % CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 7,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 0,8 g/100g DIN 51575
Culoare (ASTM) L2,5 DIN ISO 2049
Domenii de aplicare:
- Dezvoltat pentru motoare în 4 timpi cu răcire pe aer şi pe apă, supuse unor condiţii de funcţionare de la normale la extreme.
- Pentru utilizarea în regim de funcţionare sportiv.
- Adecvat pentru motoare cu și fără ambreiaj umed.
Aplicație: Trebuie respectate toate instrucțiunile producătorilor motoarelor.
Notă: Are eficiență optimă numai atunci când produsul este utilizat ca atare (adică neamestecat).